Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Πρώτη Μέρα στην Κόλαση!!

 Λοιπόν ναμαι ξανά!!! Αυτή η ολιγοήμερη απουσία μου ήταν λόγω της μικροκατάθλιψης που με κυριεύσε αυτές τις μέρες. Ο λόγος? Πρώτη μέρα στην κόλαση ήτοι πρώτη μέρα πίσω στην ρουτίνα όπου προσπάθησα τα μέγιστα για να μην ξαναγυρίσω.

Τελικά δεν ήταν εφικτό τουλάχιστον στην παρούσα φάση να κάνω κάτι άλλο. Δεν μου αρέσει να γκρινιάζω γιατί σε μια περίοδο κρίσης και εσωστρέφειας που κάποιοι δεν έχουν στον ήλιο μοίρα εγώ έπαθα κατάθλιψη γιατί έχω...δουλειά.

Εντάξει, ίσως ο τίτλος να είναι λίγο υπερβολικός, δεν ήταν τόσο άσχημα. Ένιωσα όμως την αλλάγη και το ότι ο ένας χρόνος που επένδυσα στον να ψάξω τι θέλω απο τη ζωή μου δεν πήγε χαμένος.

Έβαλα στόχο, μόλις καταφέρω και ισιώσω λίγο τη δουλειά μαζεύω τα μπογαλάκια μου και φεύγω για New York. Τελείωσαν τα ψέμματα. Χώρος για δημιουργικούς ανθρώπους, που δεν έχουν όρεξη για κλίκες, στην ελλάδα δεν υπάρχει.

Ευελπιστώ σε λιγότερο απο 6 μήνες να καταφέρω να σας γράφω απο κάποιο τρισάθλιο ποντικοδιαμέρισμα στο Brooklyn. Αν μην τι άλλο θα μου δίνει έμπνευση...

Ο Martin Hellwood δεν πεθαίνει κουφάλες!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου